Number of the records: 1  

Postavenie konkurenčného spravodajstva vo firme

  1. Title Postavenie konkurenčného spravodajstva vo firme
    Parallel titleThe Role of the competitive intelligence in the company
    Author infoŠtefan Žák, Mária Hasprová
    Author Žák Štefan EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Co-authors Hasprová Mária EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Aktuálne výzvy teórie a praxe pre obchod, marketing, služby, cestovný ruch a medzinárodné podnikanie : zborník vedeckých statí vydaný pri príležitosti 70. výročia založenia Ekonomickej univerzity v Bratislave. S. 688-692. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-3032-3
    NoteRes. angl., slov. Bibliogr. odkazy
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.137 - Konkurencia
    Keywords konkurencia * konkurencieschopnosť * informácie * analýzy * firmy
    AnnotationProblematika konkurenčného spravodajstva, prostredníctvom ktorého firmy môžu získať konkurenčnú výhodu, ktorá sa stáva predpokladom prežitia na súčasnom turbulentnom trhu. Konkurenčné spravodajstvo ako systematický a etický proces zhromažďovania, analyzovania a riadenia externých informácií, ktoré môžu ovplyvniť zámery firmy, jej rozhodnutia a fungovanie. Proces zvyšovania konkurencieschopnosti dôkladnejším poznávaním konkurencie a konkurenčného prostredia.
    Public work categoryScientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE10 01434-038, originál dokumentu

Number of the records: 1