Number of the records: 1  

Aplikácia plánovaného experimentu pri optimalizácii použitia nástrojov marketingového mixu

  1. Title Aplikácia plánovaného experimentu pri optimalizácii použitia nástrojov marketingového mixu
    Author infoLenka Pčolinská
    Author Pčolinská Lenka EUBPHFKMR - Katedra marketingu a obchodu PHF
    Source document Experimentálna mikroekonómia a jej aplikácia v marketingovom manažmente : zborník charakteru vedeckej monografie k vedeckému projektu VEGA č. 1/0493/08 v redakcii Vandy Lieskovej. S. 82-90. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. ISBN 978-80-225-2876-4
    NoteVEGA 1/0493/08
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * nástroje marketingové * mix komunikačný * propagácia * tovar spotrebný * hypermarkety * zákazníci * centrá nákupné * experimenty
    AnnotationVplyv vybraných faktorov marketingového mixu na spotrebiteľské rozhodovanie. Popis metódy DOE, ktorá umožňuje skúmať vplyv viacerých nezávislých premenných faktorov. Skúmaný problém a aplikácia experimentu.
    Public work categoryScientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE10 00371-003, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.