Number of the records: 1  

Kľúčové kompetencie pre znalostnú spoločnosť I: analýza teoretických modelov a prístupov

  1. Title Kľúčové kompetencie pre znalostnú spoločnosť I: analýza teoretických modelov a prístupov
    TranslationKey competencies for the knowledge society I: analysis of theoretical models and approaches
    Author infoMargita Mesárošová, Peter Mesároš, František Mesároš
    Author Mesárošová Margita
    Co-authors Mesároš Peter EUBPHFKMA - Katedra manažmentu PHF
    Mesároš František
    Source document Ekonomika a manažment podniku : vedecký časopis pre ekonomickú teóriu a prax. Roč. 7, č. 2 (2009), s. 5-22. - Košice : Výskumný ústav stavebnej informatiky, 2009. ISSN 1336-4103
    NoteCD-2009-36907/39461-1:11. - Príspevok vznikol s podporou projektu MŠ SR "Identifikácia kľúčových kompetencií študentov vysokých škôl pre potreby rozvoja vedomostnej spoločnosti na Slovensku" v rámci poskytnutia Stimulov pre výskum a vývoj
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 378 - Vysoké školstvo. Vedecká výučba
    Keywords spoločnosť vedomostná * kompetencie * manažment * manažéri * školy vysoké * vzdelávanie celoživotné * výskum * vývoj
    AnnotationVysoké školstvo a kompetencie. Prístupy k definovaniu pojmu kompetencie. Charakteristiky kompetencií. Kľúčové kompetencie pre celoživotné vzdelávanie. Stručné charakterizovanie ôsmich kľúčových kompetencií v dokumentoch Európskej únie. Alternatívne systémy, modely a taxonómie kľúčových kompetencií. Meranie kľúčových kompetencií. Vymedzenie kognitívnych kompetencií a ich pedagogickopsychologická charakteristika. Navrhovaný model štrukúry kompetencie a kľúčových kompetencií.
    Public work categoryScientific titles in home not carented magazines and other year-books
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE10 01279-001, kópia plného textu
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2009: 1-2

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.