Number of the records: 1  

Štruktúra cenových hladín v spotrebiteľských nákupoch

  1. Title Štruktúra cenových hladín v spotrebiteľských nákupoch
    TranslationStructure of price levels in consumer´s purchases
    Author infoDagmar Lesáková
    Author Lesáková Dagmar EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Ekonomické znalosti pro tržní praxi : sborník příspěvků z mezinárodní vědecké konference v Olomouci dne 8.-9.9.2010. S. 201-208. - Olomouc : Katedra aplikované ekonomie Filozofické fakulty Univerzity Palackého v Olomouci, 2010. ISBN 978-80-904477-5-2
    Výstup z projektu VEGA 1/0652/10 Dynamické aspekty nákupného správania populácie SR v podmienkach ekonomickej nestability
    NoteVEGA 1/0652/10
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 338.5 - Ceny. Tvorba cien. Druhy cien
    Keywords ceny * hladina cenová * nákup * produkty * tovar spotrebný * výskum
    AnnotationPodstata a konštrukcia cenových hladín. Výskumná štúdia, ktorá predstavuje nový prístup k hodnoteniu cenového rozhodovania kupujúcich. Metodológia a výsledky empirického výskumu platnosti hypotézy o strate stredu v skupine tovarov dennej spotreby a v skupine elektrospotrebičov.
    URL http://www.upol.cz/fileadmin/user_upload/FF-katedry/kae/2010_ZnalostiSbornik.pdf
    Public work categoryReports at international scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE10 01408-001, kópia plného textu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.