Number of the records: 1  

Trochu psychológie dopomôže marketingu k úspechu

  1. Title Trochu psychológie dopomôže marketingu k úspechu
    Author infoJana Škutková
    Author Škutková Jana
    Source document Zisk : riadenie - marketing - podnikanie. Č. 10 (2010), s. 38-39. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2010. ISSN 1337-9151
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * stratégia marketingová * stratégia obchodná * riadenie vzťahov so zákazníkmi * starostlivosť o zákazníkov * reklama * mix komunikačný * trh reklamný * psychológia predaja
    AnnotationVnímanie marketingových materiálov a reklamných pútačov ľuďmi. Zameriavanie sa na špecifické cieľové skupiny. Snaha o dosiahnutie priamej interakcie. Inšpirácie pre rozhodovanie a sila odporúčania. Ciele reklamy a marketingové ciele.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2010: 7-12

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.