Number of the records: 1  

Zvyšovanie spokojnosti návštevníkov cieľového miesta v cestovnom ruchu

  1. Title Zvyšovanie spokojnosti návštevníkov cieľového miesta v cestovnom ruchu
    Parallel titleImproving of customers satisfaction in tourism destinations
    Author infoAnna Konečná
    Author Konečná Anna EUBOBFKSC - Katedra služieb a cestovného ruchu OBF - zrušená
    Source documentStarostlivosť o zákazníka v cestovnom ruchu : zborník z vedeckej konferencie. S. 115-119. - Banská Bystrica : Univerzita Mateja Bela v Banskej Bystrici Ekonomická fakulta, 2002
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    AnnotationFaktory ovplyvňujúce spokojnosť návštevníka cieľového miesta. Atribúty kvality cieľového miesta.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE02 00172-001, kópia plného textu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.