Number of the records: 1  

Nákupné správanie slovenských spotrebiteľeľov-celkové hodnotenie etnocentrizmu

  1. Title Nákupné správanie slovenských spotrebiteľeľov-celkové hodnotenie etnocentrizmu
    Author infoJozef Gajdoš, Mária Dziváková
    Author Gajdoš Jozef EUBPHFKMR - Katedra marketingu a obchodu PHF
    Co-authors Dziváková Mária
    Source document Manažment v teórii a praxi : online odborný časopis o nových trendoch v manažmente. Roč. 6, č. 2-3 (2010), s. 4-9. - Košice : Katedra manažmentu PHF EU, 2010. ISSN 1336-7137
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 366 - Spotrebiteľ a jeho problémy
    Keywords správanie spotrebiteľa * menšiny národnostné * prieskum spotrebiteľský * zvyklosti kultúrne * zvyklosti obchodné
    AnnotationKultúrne faktory a ich vplyv na spotrebiteľské správanie. Pojem spotrebiteľský etnocentrizmus a možnosť jeho merania pomocou modelu CETSCALE. Prezentácia celkových výsledkov hodnotenia etnocentrizmu slovenských spotrebiteľov vykonaného výskumu na vzorke 195 respondentov, ktorý sa uskutočnil v roku 2010. Vybrané zistenia sú porovnávané s dvoma inými výskumami vykonanými na Slovensku v ostatných rokoch.
    Public work categoryScientific works in others home magazines
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE11 02079-001, kópia plného textu
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2010: 2-3

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.