Number of the records: 1  

Reklama v jednoduchom účtovníctve

  1. Title Reklama v jednoduchom účtovníctve
    Author infoJarmila Strählová
    Author Strählová Jarmila
    Source document Dane a účtovníctvo v praxi : mesačník plný informácií z oblasti daní, práva a účtovníctva. Roč. 15, č. 10 (2010), s. 42-51. - Bratislava : Wolters Kluwer, 2010. ISSN 1335-7034
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 657.1/.2 - Účtovné systémy. Účtovné metódy
    Keywords účtovníctvo jednoduché * reklama * podnikatelia * účtovanie * účtovanie nákladov * výdavky
    AnnotationPodnikatelia v snahe presadiť sa na trhu v stále silnejúcej konkurencii vynakladajú nemalé finančné prostriedky na prezentáciu svojej činnosti, respektíve svojho mena. Cielená podpora získania dobrej pozície na trhu a jej udržanie je snahou každého podnikateľa. Takáto činnosť sa nezaobíde bez vynakladania výdavkov na reklamu. Podnikateľ by mal vedieť, či výdavky na reklamu a propagáciu jeho výrobkov a služieb sú alebo nie sú daňovými výdavkami. Ilustračné príklady.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2010: 7-12

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.