Number of the records: 1  

Faktory rozhodovania o cenách v marketingu

  1. Title Faktory rozhodovania o cenách v marketingu
    Author infoDarina Orbánová
    Author Orbánová Darina EUBFNHKPG - Katedra pedagogiky FNH - zrušená od 1.1.2024
    Source document Podpora podnikateľských paradigiem vo vyučovacom procese na stredných odborných školách ekonomického zamerania v SR : recenzovaný nekonferenčný zborník vedeckých prác. S. 58-65. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-3056-9
    NoteKEGA 3/6027/08
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * nástroje marketingové * marketing mix * stratégia marketingová * podpora predaja * tvorba cien * parita sily kúpnej * ceny trhové * ceny spotrebiteľské
    AnnotationCena a jej vplyv na vývoj predaja produktov. Najdôležitejšia obchodná podmienka a miera hodnoty nakupovaného tovaru. Normy ovplyvňujúce rozhodovanie o cenách. Ekonomické faktory stanovenia cien.
    Public work categoryScientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE10 01439-008, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.