Number of the records: 1  

Identifikácia hlavných problémov implementácie CRM do podniku

  1. Title Identifikácia hlavných problémov implementácie CRM do podniku
    Author infoViliam Lendel, Milan Kubina
    Author Lendel Viliam
    Co-authors Kubina Milan
    Source document Podniková ekonomika a manažment : elektronický odborný časopis o ekonomike, manažmente, marketingu a logistike podniku. Roč. 4, č. 4 (2008), s.18-24. - Žilina : Žilinská univerzita v Žiline, 2008. ISSN 1336-5878
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords systém CRM * riadenie vzťahov so zákazníkmi * marketing * podnik * riadenie vzťahov s dodávateľmi * tok informácií
    AnnotationRiadenie vzťahov so zákazníkmi predstavuje kombináciu ľudí, procesov a technológie, ktorá sa snaží porozumieť zákazníkom podniku. Ide o integrovaný prístup riadenia vzťahov zameraný na udržanie zákazníkov a rozvíjanie vzťahov s nimi. Nie však každá implementácia CRM do podniku končí úspechom. Podnik musí byť veľmi dobre pripravený na možné riziká a problémy, ktoré môžu nastať v tomto procese. Príčiny zlyhania budovania systémov CRM na strane dodávateľa a na strane zadávateľa.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2008: 4

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.