Number of the records: 1  

Rupert Murdoch: ako sa stať mediálnym magnátom

  1. Title Rupert Murdoch: ako sa stať mediálnym magnátom
    Author infoIvana Hudáková
    Author Hudáková Ivana EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM
    Source document Zisk : riadenie - marketing - podnikanie. Č. 11 (2010), s. 10-11. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2010. ISSN 1337-9151
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 65.012.4 - Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita
    Keywords manažéri * riaditelia * podnikatelia * prostriedky masovokomunikačné * televízia káblová * noviny * periodiká * médiá * trh
    AnnotationKeith Rupert Murdoch a jeho úspech mediálneho magnáta. Expanzia a mediálne trhy. Oblasť vydávania novín a časopisov. Investovanie do rozvoja satelitnej televízie. Americký a ázijský trh. Konkurencia a protimonopolné úrady.
    Public work categoryScientific works in others home magazines
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE11 00359-001, kópia plného textu
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2010: 7-12

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.