Number of the records: 1  

Miesto a úloha integrovanej marketingovej komunikácie v manažmente podniku

  1. Title Miesto a úloha integrovanej marketingovej komunikácie v manažmente podniku
    Author infoViera Spodniaková
    Author Spodniaková Viera
    Source document Manažment : teória, výučba a prax 2010 : zborník príspevkov z medzinárodnej vedecko-odbornej konferencie, Liptovský Mikuláš, 29. septembra - 1. októbra 2010. S. 347-350. - Liptovský Mikuláš : Akadémia ozbrojených síl generála Milana Rastislava Štefánika, 2010. ISBN 978-80-8040-404-8
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * komunikácia marketingová * nástroje marketingové * integrácia * značky výrobkov * zákazníci
    AnnotationCharakteristika a ciele marketingovej komunikácie. Integrovaná marketingová komunikácia. Rozdiely medzi klasickou a integrovanou marketingovou komunikáciou.
    DatabaseARTICLES

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.