Number of the records: 1  

Spolupráca s kľúčovým zákazníkom - prechod od produktovej orientácie k partnerstvu

  1. Title Spolupráca s kľúčovým zákazníkom - prechod od produktovej orientácie k partnerstvu
    Author infoEva Poliačiková
    Author Poliačiková Eva
    Source document Acta academica karviniensia : vědecký recenzovaný časopis. Č. 1 (2010), s. 380-387. - Karviná : Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta, 2010. ISSN 1212-415X
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords riadenie vzťahov so zákazníkmi * riadenie vzťahov s dodávateľmi * manažment produktový * stratégia marketingová
    AnnotationVýznam úlohy vzájomne výhodných partnerských vzťahov medzi dodávateľom a odberateľom. Prechod od produktovej orientácie k partnerstvu. Key account management (KAM) a jeho budúcnosť.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2010: 1-2

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.