Number of the records: 1  

Marketing for the European market

  1. Title Marketing for the European market
    Author infoRecenzovali: Š. Cisko, I. Rukovanský, R. Kampf
    Author Čihovská Viera EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source documentRozvoj marketingu v teórii a praxi : vedecký monografický zborník. S. 211-215. - Žilina : EDIS - vydavateľstvo ŽU, 2010. ISBN 978-80-554-0292-5
    Výstup z projektu VEGA 1/0251/08 Skúmanie faktorov a determinantov európskeho podnikateľského prostredia a marketingové stratégie pre slovenské podniky na jednotnom trhu EÚ s podporou špecifického marketingového inštrumentária
    NoteVEGA 1/0251/08
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageEnglish
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * koncepcie * analýzy * Európa * Európska únia
    AnnotationKoncepcia európskeho marketingu. Európsky marketing sa formuje ako podnikateľská a manažérska koncepcia, ktorá uľahčuje podnikateľským subjektom realizáciu transakcií na jednotnom trhu Európskej únie pri maximálnom rešpektovaní suverenity európskeho spotrebiteľa.
    Public work categoryScientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE11 00207-001, kópia plného textu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.