Number of the records: 1  

Difúzne modely nových produktov a ich postavenie vo výskume spotrebiteľského správania

  1. Title Difúzne modely nových produktov a ich postavenie vo výskume spotrebiteľského správania
    Author infoMária Vasiľová
    Author Vasiľová Mária EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document MERKÚR 2010 : výsledky vedeckej práce mladých vedeckých pracovníkov : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej v rámci Európskeho týždňa vedy : Bratislava, 4. november 2010. S. 557-562. - Bratislava : [Obchodná fakulta EU], 2010. ISBN 978-80-225-3099-6
    NoteIGM 2316069/10
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 519.86 - Teória ekonomicko-matematických modelov
    Keywords inovácia * modely * výrobky nové * tržby * prognózovanie * správanie spotrebiteľa
    AnnotationObjasnenie historického kontextu inovácie, vysvetlenie pojmového aparátu a zhrnutie hlavných východísk pre aktuálny výskum spotrebiteľského správania v procese prijímania inovácie. Vysvetlenie základnej varianty difúzneho modelu podľa Bassa.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE11 00205-056, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.