Number of the records: 1  

Rozchod v sprostredkovaní

  1. Title Rozchod v sprostredkovaní : zákulisie a pohľad dvoch strán
    Author infoPavel Škriniar
    Author Škriniar Pavel EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM
    Source document Investor : financie & investície & poradenstvo. Roč. 12, č. 1 (január 2011), s. 33. - Bratislava : ECOPRESS, 2011. ISSN 1335-8235
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.1 - Obchod - všeobecné otázky. Trh
    Keywords obchod * asociácie * reklama * marketing * služby * produkty * kódexy etické
    AnnotationVýber produktu alebo služby je vo väčšine prípadov zameraný buď na cenu, alebo značku. Pri sprostredkovaní však klient nehľadí na značku, ktorú jeho finančný agent zastupuje, a neraz sa nepozerá ani na cenu, ktorú platí. Vyznať sa medzi sprostredkovateľmi je naozaj veľmi náročné. Ak sa klient zameria iba na spoločnosti, ktoré majú oprávnenie na sprostredkovanie produktov zo všetkých piatich sektorov, okreše celkový počet na menej než päťdesiatku. V porovnaní s ponukou bežne nakupovaného tovaru je to stále veľa. Podľa čoho teda vyberať a ako vidia odchod spoločnosti Fincentrum z Asociace finančních zprostředkovatelu a poradcu (AFIZ) ČR .
    URLhttp://investor.hnonline.sk/firmyafinancie/c1-49700060-rozchod-v-sprostredkovani-zakulisie-a-pohlad-dvoch-stran
    Public work categoryScientific works in others home magazines
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE11 00341-001, kópia plného textu
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2011: 1-12

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.