Number of the records: 1
Nové cesty k poznávání zákazníků
Title Nové cesty k poznávání zákazníků Author info Tereza Flodrová Author Flodrová Tereza Source document Marketing & komunikace. Roč. 20, č. 4 (2010), s.. - Praha : Česká marketingová společnost, 2010. ISSN 1211-5622 Document kind schedule of articles from periodics Language Czech Country of Edition Czech Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords zákazníci * predajcovia * spokojnosť zákazníkov * marketing spoločenský Annotation Nároky dnešných zákazníkov sú neporovnateľné s tým, čo stačilo k uspokojeniu napr. začiatkom 90-tych rokov. Lojálnosť zákazníkov je vystavená náročnej skúške. Pochopiť vývoj vzťahu zákazníka k predajcovi, či poskytovateľovi služieb pomáha komplexné zmapovanie všetkých skúseností zákazníka v priebehu jeho zákazníckeho vzťahu (Customer Journey). Mystery shopping, zákaznícky mystery shopping. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2010: 1-4
article
Number of the records: 1