Number of the records: 1
Off-screen alebo reklama mimo plátna
Title Off-screen alebo reklama mimo plátna Author info Juraj Mišún Author Mišún Juraj EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM Source document Zisk : riadenie - marketing - podnikanie. Č. 2 (február 2011), s. 38-41. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2011. ISSN 1337-9151 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 659.3 - Masová komunikácia. Informovanie širokej verejnosti Keywords reklama * propagácia * marketing * značky výrobkov * firmy * zákazníci * sponzorovanie * film * internet Annotation Kinoreklama mimo plátna. Plagáty typu Citylights a Movie posters. Pokladnice kín a bufetov - miesta na umiestnenie reklamy. Potlač na vstupenkách. Sampling - bezplatné poskytovanie vzoriek na produkty. Zamestnanci kín v službách vašej značky. Reklama umiestnená na webovej stránke kina. Reklama na obrazovkách. Sponzoring a partnerstvo pre cieľové skupiny. Screen branding. Koľko stojí off-screen reklama. Public work category Scientific works in others home magazines Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E11 00536-001, kópia plného textu References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2011: 1-12
article
Number of the records: 1