Number of the records: 1  

Off-screen alebo reklama mimo plátna

  1. Title Off-screen alebo reklama mimo plátna
    Author infoJuraj Mišún
    Author Mišún Juraj EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM
    Source document Zisk : riadenie - marketing - podnikanie. Č. 2 (február 2011), s. 38-41. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2011. ISSN 1337-9151
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 659.3 - Masová komunikácia. Informovanie širokej verejnosti
    Keywords reklama * propagácia * marketing * značky výrobkov * firmy * zákazníci * sponzorovanie * film * internet
    AnnotationKinoreklama mimo plátna. Plagáty typu Citylights a Movie posters. Pokladnice kín a bufetov - miesta na umiestnenie reklamy. Potlač na vstupenkách. Sampling - bezplatné poskytovanie vzoriek na produkty. Zamestnanci kín v službách vašej značky. Reklama umiestnená na webovej stránke kina. Reklama na obrazovkách. Sponzoring a partnerstvo pre cieľové skupiny. Screen branding. Koľko stojí off-screen reklama.
    Public work categoryScientific works in others home magazines
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE11 00536-001, kópia plného textu
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2011: 1-12

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.