Number of the records: 1  

Marketing Standardization versus Differentiation in Industrial Multinational Companies in Slovakia

  1. Title Marketing Standardization versus Differentiation in Industrial Multinational Companies in Slovakia
    TranslationMarketingová štandardizácia verzus diferenciácia v priemyselných multinacionálnych spoločnostiach na Slovensku
    Author infoZuzana Roby
    Author Roby Zuzana EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM
    Source document Megatrend review : the international review of applied economics. Vol. 7, no. 2 (2010), s. 243-251. - Belgrade : Megatrend University, 2010. ISSN 1820-4570
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionSerbia
    systematics 334.72 - Podnikové formy podľa vlastníckych vzťahov, zdrojov financovania a oblastí činnosti
    Keywords marketing medzinárodný * štandardizácia * podnik priemyselný * podnik multinacionálny * Slovensko
    AnnotationProblém marketingovej štandardizácie verzus diferenciácie v slovenských multinacionálnych priemyselných podnikoch na medzinárodných trhoch.
    Public work categoryScientific titles in foreign not carented magazines and other year-books
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE10 01526-001, kópia plného textu
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2010: 2

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.