Number of the records: 1  

Marketingová komunikácia podnikov cestovného ruchu - tvorba a optimalizácia komunikačného mixu

  1. Title Marketingová komunikácia podnikov cestovného ruchu - tvorba a optimalizácia komunikačného mixu
    TranslationMarketing Communication of Service-base Enterprises in Tourism - Creation and Optimalization of Communication Mix
    Author infoŠtefan Majtán, Viera Frianová
    Author Majtán Štefan EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Co-authors Frianová Viera
    Source document Ekonomický časopis : časopis pre ekonomickú teóriu, hospodársku politiku, spoločensko-ekonomické prognózovanie = journal for economic theory, economic policy, social and economic forecasting. Roč. 59, č. 2 (2011), s. 178-193. - Bratislava : Ekonomický ústav SAV, 2011. ISSN 0013-3035
    NoteVEGA 1/4579/07 "Diagnostikovanie hodnotových vzťahov a trhových aktivít v podniku"
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 65.012.4 - Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita
    Keywords komunikácia marketingová * marketing mix * podnik ruchu cestovného * optimalizácia
    AnnotationPoznatky o marketingovej komunikácii a komunikačnom mixe vybraných podnikov cestovného ruchu. Realizácia marketingovej komunikácie. Optimalizácia komunikačného mixu podniku cestovného ruchu s využitím programu Expert Choice.
    Public work categoryScientific titles in home carented magazines and noticed year-books
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE11 00595-001, kópia plného textu
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2011: 1-5

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF317.3 KBverejne dostupné
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.