Number of the records: 1  

Eight reasons for not forcing teachers to do research and publish and eight steps to becoming a successful researcher andpublisher

  1. Title Eight reasons for not forcing teachers to do research and publish and eight steps to becoming a successful researcher andpublisher
    Author infoPaul McCullough
    Author McCullough Paul EUBFAJKAJ - Katedra anglického jazyka FAJ
    Source document Jazykovedné, literárnovedné a didaktické kolokvium VI. : zborník vedeckých prác. S. 80-87. - Bratislava : Z-F LINGUA, 2010. ISBN 978-80-89328-43-7
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 001.891/.892 - Výskum. Vývoj
    Keywords výskum * pracovníci výskumní * učitelia * jazykoveda * Ekonomická univerzita v Bratislave
    AnnotationPríspevok skúma, prečo sa pedagógovia na Slovensku zdráhajú zapojiť sa do výskumu a publikovania. Práca potom ďalej rozvádza tieto príčiny a poskytuje argumenty za a proti významu výskumu a publikovania.
    Public work categoryScientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE10 01607-006, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.