Number of the records: 1  

Súčasné trendy marketingu v teórii a v praxi

  1. Title Súčasné trendy marketingu v teórii a v praxi
    TranslationNowadays trends of marketing in the theory and praxes
    Author infoViera Čihovská, Eva Hvizdová, Jana Kováčová
    Author Čihovská Viera EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Co-authors Hvizdová Eva ml. EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Kováčová Jana
    Source document Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 3, č. 12 (2010), s. 483-496. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2010. ISSN 1337-7493
    Výstup z projektu VEGA 1/0251/08 Skúmanie faktorov a determinantov európskeho podnikateľského prostredia a marketingové stratégie pre slovenské podniky na jednotnom trhu EÚ s podporou špecifického marketingového inštrumentária
    NoteVEGA 1/0251/08
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * ekonomika vedomostná * firmy * manažment * globalizácia * marketing sociálny * marketing spoločenský
    AnnotationPoznatková ekonomika ako hybná sila rozvoja firiem na trhu. Off-line a on-line procesy generovania vedomostí. Marketing v podmienkach globalizácie. Koncepcia európskeho marketingu. Spoločensky zodpovedný marketing. Dobročinný marketing (Cause-related marketing. Charakteristika sociálneho marketingu.
    Public work categoryScientific titles in home not carented magazines and other year-books
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE10 01675-002, originál dokumentu
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2010: 9-12

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.