Number of the records: 1  

Emocionálne aspekty dizajnu a vplyv produktovej sémantiky na dizajn produktov

  1. Title Emocionálne aspekty dizajnu a vplyv produktovej sémantiky na dizajn produktov
    TranslationEmotional aspects of design and the influence of product semantics on the product design
    Author infoĽubica Knošková, Jozef Mlákay
    Author Knošková Ľubica EUBOBFKTK - Katedra tovaroznalectva a kvality tovaru OBF - zrušená
    Co-authors Mlákay Jozef EUBOBFKTK - Katedra tovaroznalectva a kvality tovaru OBF - zrušená
    Source document Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 3, č. 12 (2010), s. 536-548. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2010. ISSN 1337-7493
    NoteVEGA 01/0668/08. - Príspevok vznikol pri riešení úloh grantového projektu VEGA 01/0668/08 Priame a nepriame efekty priamych zahraničných investícií v strednej a východnej Európe a na Slovensku
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 658.512 - Výrobné plány. Určenie poradia pracovných postupov. Routing
    Keywords dizajn * psychológia * emócie * produkty * sémantika
    AnnotationPojem, ciele a funkcie dizajnu. Formy a aspekty dizajnu. Charakteristika produktovej sémantiky. Produkty ako komunikátory významu. Úloha prechodného fenoménu a emocionálnych kódov v dizajne. Využitie emocionálnych kódov.
    Public work categoryScientific titles in home not carented magazines and other year-books
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE10 01675-005, originál dokumentu
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2010: 9-12

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.