Number of the records: 1  

Využitie nástrojov komunikačného mixu vo vybranej maloobchodnej sieti

  1. Title Využitie nástrojov komunikačného mixu vo vybranej maloobchodnej sieti
    Author infoZuzana Kolláriková
    Author Kolláriková Zuzana
    Source document Marketing a obchod 2011 : vplyv volatility a interdependencie v svetovom hospodárstve na marketing a obchod : vedecký zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie : Zvolen 3. - 5. máj 2011. S. 148-152. - Zvolen : Bratia Sabovci, [2011]. ISBN 978-80-89241-41-5
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords maloobchod * stratégia obchodná * hypermarkety * supermarkety * marketing priamy * podpora predaja * mix komunikačný * reklama * riadenie vzťahov so zákazníkmi
    AnnotationVyužitie nástrojov komunikačného mixu vo vybranej maloobchodnej sieti Tesco Stores SR. Správne zvolená marketingová stratégia a orientácia na zákazníka. Smerovanie komunikačnej politiky a využívanie jej nástrojov.
    DatabaseARTICLES

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.