Number of the records: 1
Využitie nástrojov komunikačného mixu vo vybranej maloobchodnej sieti
Title Využitie nástrojov komunikačného mixu vo vybranej maloobchodnej sieti Author info Zuzana Kolláriková Author Kolláriková Zuzana Source document Marketing a obchod 2011 : vplyv volatility a interdependencie v svetovom hospodárstve na marketing a obchod : vedecký zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie : Zvolen 3. - 5. máj 2011. S. 148-152. - Zvolen : Bratia Sabovci, [2011]. ISBN 978-80-89241-41-5 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords maloobchod * stratégia obchodná * hypermarkety * supermarkety * marketing priamy * podpora predaja * mix komunikačný * reklama * riadenie vzťahov so zákazníkmi Annotation Využitie nástrojov komunikačného mixu vo vybranej maloobchodnej sieti Tesco Stores SR. Správne zvolená marketingová stratégia a orientácia na zákazníka. Smerovanie komunikačnej politiky a využívanie jej nástrojov. Database ARTICLES
article
Number of the records: 1