Number of the records: 1  

Meranie spokojnosti zákazníka

  1. Title Meranie spokojnosti zákazníka
    Author infoAlena Kusá
    Author Kusá Alena
    Source document Marketing a obchod 2011 : vplyv volatility a interdependencie v svetovom hospodárstve na marketing a obchod : vedecký zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie : Zvolen 3. - 5. máj 2011. S. 163-169. - Zvolen : Bratia Sabovci, [2011]. ISBN 978-80-89241-41-5
    NoteVEGA 5 /0496/09
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * nástroje marketingové * stratégia obchodná * trh spotrebiteľský * kvalita výrobkov * reklama * práva spotrebiteľské * spokojnosť zákazníkov * konkurencia
    AnnotationVývoj trhu a marketingové ciele podniku. Spokojnosť zákazníkov ako nevyhnutná a dôležitá súčasť marketingových aktivít firmy. Moderný marketing a princíp zameraný na zákazníka. Normy ISO 9000 a STN ISO EN 9000:2000.
    DatabaseARTICLES

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.