Number of the records: 1  

Value creating approaches between Slovak sellers - buyers

  1. Title Value creating approaches between Slovak sellers - buyers
    Author infoPavol Kita, Jamal Hasan, Jaroslav Kita
    Author Kita Pavol EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Co-authors Hasan Jamal EUBOBFKIO - Katedra informatiky obchodných firiem OBF - zrušená
    Kita Jaroslav EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document ICMLC 2011 : proceedings from 3rd International conference on machine learning and computing : 26-28, february, 2011 Singapore. S. 203-206. - New York : IEEE, 2011. ISBN 978-1-4244-9252-7
    NoteVEGA 1/0039/11
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageEnglish
    Country of EditionUnited States of America
    systematics 65.012.6 - Spolupráca. Výmena skúseností. Brainstorming
    Keywords vzťahy dodávateľsko-odberateľské * predajcovia * odberatelia * metódy
    AnnotationTeoretické aspekty tvorby hodnoty vzťahu predávajúci - kupujúci. Metódy. Praktické aspekty empirického výskumu. Prioritné aktivity predávajúcich. Aktivity predaja predávajúcich. Zhoršenie vzťahu.
    Public work categoryReports at international scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE11 00685-001, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.