Number of the records: 1  

Príspevok k teórii marketingu miesta

  1. Title Príspevok k teórii marketingu miesta
    Parallel titleThe article about theory of place marketing
    Author infoKristína Viestová
    Author Viestová Kristína
    Source document Ekonomický a sociálny rozvoj Slovenska : zborník príspevkov z medzinárodnej vedeckej konferencie : komunálna reforma, spravovanie a manažovanie, trendy vo verejnom živote, regionálny rozvoj : Bratislava 25. novembra 2010. S. 728-736. - Bratislava : crr, 2010. ISBN 978-80-970495-4-6
    NoteVEGA 2/0091/09
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * marketing územia * terminológia
    AnnotationPríspevok sa zaoberá časťou teórie marketingovej subkoncepcie, a to marketingom miesta. Dôraz kladie na časť terminológie tejto vednej disciplíny, na samotné pomenovanie, na názov vedeckej disciplíny.
    DatabaseARTICLES

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.