Number of the records: 1  

Súčasné trendy v Corporate Culture

  1. Title Súčasné trendy v Corporate Culture
    Author infoMartina Belejová
    Author Belejová Martina EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF
    Source document Česko a Slovensko v medzinárodnom obchode a podnikaní 2011 : nové fenomény v globalizujúcom sa svetovom hospodárstve a ich vplyv na slovenskú a českú ekonomiku : zborník z 11. medzinárodnej vedeckej konferencie : Bratislava, 21. apríl 2011. S. 17-19. - Bratislava : [Obchodná fakulta EU], 2011. ISBN 978-80-225-3195-5
    Výstup z projektu VEGA 1/0803/10 Fundamentálne príčiny hospodárskej krízy, jej dosahy na ekonomiku Slovenska ako členskej krajiny EÚ, so zameraním na alternatívne riešenia vo sfére medzinárodných marketingových stratégií podnikateľských subjektov
    NoteVEGA 1/0803/10
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia
    Keywords firmy * imidž * značky výrobkov * značky kvality * kultúra podniková
    AnnotationDo popredia záujmu vrcholových manažérov sa dostávajú okrem kvantitatívnych výsledkov aj tzv. kvalitatívne veličiny úspešnosti firmy, ako známa značka, dobré meno, či firemný imidž. Snahu o dosiahnutie týchto kvalitatívnych cieľov firmy v sebe zahŕňa aj proces formovania a rozvoja Corporate Culture. Aktuálnymi trendami v oblasti CC sú etika, učiaca sa organizácia a outsourcing.
    Public work categoryInvited reports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    References (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE11 00719-003, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.