Number of the records: 1
Predpoklady efektívnej marketingovej komunikácie
Title Predpoklady efektívnej marketingovej komunikácie Parallel title Principles of effective marketing communication Author info Katarína Grančičová Author Grančičová Katarína EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Source document Aktuálne pohľady na konkurencieschopnosť a podnikanie - nové výzvy : zborník [recenzovaných] vedeckých prác. S. 136-139. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3200-6 Výstup z projektu VEGA 1/0385/10 Zmeny marketingových stratégií podnikov determinované novými faktormi turbulencie podnikateľského prostredia
Note VEGA 1/0385/10. - Registrovaný: Web of Science Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing manažment * stratégia marketingová * nástroje marketingové * komunikácia marketingová * mix komunikačný * podpora predaja * výhody konkurenčné * správanie spotrebiteľa Annotation Marketingová komunikácia ako významný zdroj konkurenčnej výhody podniku. Proces a účinnosť marketingovej komunikácie. Odosielateľ a príjemca, medzi ktorými sa komunikačný proces realizuje. Typy komunikačných procesov a spätná väzba. Public work category Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference) Registered in WOS Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E11 00752-012, originál dokumentu
File name Size Typ prístupu Archív publikačnej činnosti 272.8 KB z IP adresy SEK po prihlásení article
Number of the records: 1