Number of the records: 1  

Predpoklady efektívnej marketingovej komunikácie

  1. Title Predpoklady efektívnej marketingovej komunikácie
    Parallel titlePrinciples of effective marketing communication
    Author infoKatarína Grančičová
    Author Grančičová Katarína EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Source document Aktuálne pohľady na konkurencieschopnosť a podnikanie - nové výzvy : zborník [recenzovaných] vedeckých prác. S. 136-139. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3200-6
    Výstup z projektu VEGA 1/0385/10 Zmeny marketingových stratégií podnikov determinované novými faktormi turbulencie podnikateľského prostredia
    NoteVEGA 1/0385/10. - Registrovaný: Web of Science
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing manažment * stratégia marketingová * nástroje marketingové * komunikácia marketingová * mix komunikačný * podpora predaja * výhody konkurenčné * správanie spotrebiteľa
    AnnotationMarketingová komunikácia ako významný zdroj konkurenčnej výhody podniku. Proces a účinnosť marketingovej komunikácie. Odosielateľ a príjemca, medzi ktorými sa komunikačný proces realizuje. Typy komunikačných procesov a spätná väzba.
    Public work categoryScientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    Registered inWOS
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE11 00752-012, originál dokumentu

    File nameSizeTyp prístupu
    Archív publikačnej činnosti272.8 KBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.