Number of the records: 1  

Spokojnosť zákazníkov a ich lojalita ako faktor konkurenčnej výhody

  1. Title Spokojnosť zákazníkov a ich lojalita ako faktor konkurenčnej výhody : diplomová práca
    Author infoLenka Terkaničová, školiteľ: Dagmar Lesáková
    Author Terkaničová Lenka
    Another authors Lesáková Dagmar (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Corporation Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu
    Issue dataBratislava, 2011. - 84 s.
    Document kindpráce diplomové (Mgr.,Ing.)
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    DatabaseZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Call number854530

    File nameSizeTyp prístupu
    Elektronická verzia práce1.3 MBz IP adresy EU po prihlásení

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.