Number of the records: 1  

Vplyv striedania fáz hospodárskeho cyklu na správanie ekonomických subjektov v aplikácii na reklamný trh

  1. Title Vplyv striedania fáz hospodárskeho cyklu na správanie ekonomických subjektov v aplikácii na reklamný trh
    Author infoAndrej Miklošík
    Author Miklošík Andrej EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source documentKrizové situace v česko-slovenském kontextu po roce 1989 : [konferencia Středoevropského centra misijních studií v spolupráci s Fakultou misijnej práce a tropického zdravotníctva VŠZSP sv. Alžbety, Bratislava, 14. 4. 2011]. S. 93-103. - Praha : Středoevropské centrum misijních studií, 2011. ISBN 978-80-903986-4-1
    NoteVEGA 1/0557/08
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 659.1 - Propagácia. Reklama
    Keywords cykly hospodárske * trh reklamný * spotrebitelia * správanie spotrebiteľa * firmy * výdavky * reklama
    AnnotationRiadenie výdavkov vo firmách pri prechode medzi fázami hospodárskeho cyklu. Výdavky na reklamu. Vnímanie reklamy cieľovým publikom. Rozdielne prístupy zadávateľov reklamy k stratégii riadenia výdavkov na reklamu. Zmena správania spotrebiteľov, ako aj ekonomických subjektov v prostredí klasického prostredia a trhu a v prostredí internetu.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    References (3) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE11 00736-001, kópia plného textu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.