Number of the records: 1
Vplyv striedania fáz hospodárskeho cyklu na správanie ekonomických subjektov v aplikácii na reklamný trh
Title Vplyv striedania fáz hospodárskeho cyklu na správanie ekonomických subjektov v aplikácii na reklamný trh Author info Andrej Miklošík Author Miklošík Andrej EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Krizové situace v česko-slovenském kontextu po roce 1989 : [konferencia Středoevropského centra misijních studií v spolupráci s Fakultou misijnej práce a tropického zdravotníctva VŠZSP sv. Alžbety, Bratislava, 14. 4. 2011]. S. 93-103. - Praha : Středoevropské centrum misijních studií, 2011. ISBN 978-80-903986-4-1 Note VEGA 1/0557/08 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Czech Republic systematics 659.1 - Propagácia. Reklama Keywords cykly hospodárske * trh reklamný * spotrebitelia * správanie spotrebiteľa * firmy * výdavky * reklama Annotation Riadenie výdavkov vo firmách pri prechode medzi fázami hospodárskeho cyklu. Výdavky na reklamu. Vnímanie reklamy cieľovým publikom. Rozdielne prístupy zadávateľov reklamy k stratégii riadenia výdavkov na reklamu. Zmena správania spotrebiteľov, ako aj ekonomických subjektov v prostredí klasického prostredia a trhu a v prostredí internetu. Public work category Reports at home scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ References (3) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E11 00736-001, kópia plného textu
article
Number of the records: 1