Number of the records: 1  

Index marketingových spôsobilostí ako komplexný objektívny vnemový ukazovateľ marketingovej výkonnosti

  1. Title Index marketingových spôsobilostí ako komplexný objektívny vnemový ukazovateľ marketingovej výkonnosti
    Author infoMonika Čonková
    Author Čonková Monika EUBPHFKIM - Katedra hospodárskej informatiky a matematiky PHF
    Source documentRozvoj marketingu v teórii a praxi : vedecký monografický zborník. S. 19-24. - Žilina : Vydavateľstvo EDIS, 2010. ISBN 978-80-554-0292-5
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * výkonnosť * produkty * ceny * kanály distribučné * komunikácia marketingová * analýzy
    AnnotationMeranie výkonnosti marketingových procesov indexom marketingových spôsobilostí (IMS). Preverenie platnosti a praktická interpretácia vzťahu medzi ukazovateľom relatívnej úrovne marketingu (IMS) a podnikovými výkonnostnými ukazovateľmi v čase. Závery z analýzy ukazovateľa indexu marketingových spôsobilostí.
    Public work categoryScientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE11 00750-001, kópia plného textu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.