Number of the records: 1
Vplyv zmien medzinárodného marketingového prostredia na produktové portfólio slovenských poisťovní
Title Vplyv zmien medzinárodného marketingového prostredia na produktové portfólio slovenských poisťovní Author info Erika Mária Jamborová Author Jamborová Erika Mária EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF Source document Sborník příspěvků z XI. mezinárodní konference studentů a mladých výzkumných pracovníků IMEA 2011 : Liberec, 14. - 15. dubna 2011. S. 209-217. - Liberec : Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakulta, 2011. ISBN 978-80-7372-720-8 Výstup z projektu VEGA 1/0803/10 Fundamentálne príčiny hospodárskej krízy, jej dosahy na ekonomiku Slovenska ako členskej krajiny EÚ, so zameraním na alternatívne riešenia vo sfére medzinárodných marketingových stratégií podnikateľských subjektov
Note VEGA 1/0803/10 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Czech Republic systematics 368 - Poisťovníctvo Keywords služby finančné * marketing medzinárodný * poisťovníctvo * poisťovne * kríza hospodárska * kríza finančná * Slovensko Annotation Úloha medzinárodného marketingu vo finančných službách. Dosahy finančnej krízy na sektor poisťovníctva. Dosah zmien medzinárodného marketingového prostredia na vývoj portfólia poistných produktov. Public work category Reports at international scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ References (3) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E11 00767-001, kópia plného textu
article
Number of the records: 1