Number of the records: 1  

Vplyv zmien medzinárodného marketingového prostredia na produktové portfólio slovenských poisťovní

  1. Title Vplyv zmien medzinárodného marketingového prostredia na produktové portfólio slovenských poisťovní
    Author infoErika Mária Jamborová
    Author Jamborová Erika Mária EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF
    Source documentSborník příspěvků z XI. mezinárodní konference studentů a mladých výzkumných pracovníků IMEA 2011 : Liberec, 14. - 15. dubna 2011. S. 209-217. - Liberec : Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakulta, 2011. ISBN 978-80-7372-720-8
    Výstup z projektu VEGA 1/0803/10 Fundamentálne príčiny hospodárskej krízy, jej dosahy na ekonomiku Slovenska ako členskej krajiny EÚ, so zameraním na alternatívne riešenia vo sfére medzinárodných marketingových stratégií podnikateľských subjektov
    NoteVEGA 1/0803/10
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 368 - Poisťovníctvo
    Keywords služby finančné * marketing medzinárodný * poisťovníctvo * poisťovne * kríza hospodárska * kríza finančná * Slovensko
    AnnotationÚloha medzinárodného marketingu vo finančných službách. Dosahy finančnej krízy na sektor poisťovníctva. Dosah zmien medzinárodného marketingového prostredia na vývoj portfólia poistných produktov.
    Public work categoryReports at international scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    References (3) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE11 00767-001, kópia plného textu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.