Number of the records: 1  

Vyučovanie marketingového výskumu v e-learningovom prostredí Collaborize Classroom

  1. Title Vyučovanie marketingového výskumu v e-learningovom prostredí Collaborize Classroom
    Parallel titleTeaching marketing research in e-learning environment Collaborize Classroom
    Author infoZoltán Rózsa, Stanislav Filip, Mária Tokárová
    Author Rózsa Zoltán
    Co-authors Filip Stanislav
    Tokárová Mária EUBFNHKHP - Katedra hospodárskej politiky FNH
    Source document Aktuálne trendy v manažmente verejnej správy : zborník príspevkov z medzinárodného vedeckého seminára : Bratislava 28. apríla 2011. S. 311-320. - Bratislava : crr.sk, 2011. ISBN 978-80-8137-001-4
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 378 - Vysoké školstvo. Vedecká výučba
    Keywords vzdelávanie elektronické * predmety učebné * výskum marketingový
    AnnotationE-learning ako multimediálna podpora vzdelávacieho procesu vedie k skvalitneniu vzdelávania. Cieľom príspevku je prezentovať skúsenosti s tvorbou kurzu Marketingový výskum v e-learningovom prostredí Collaborize Classroom.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.