Number of the records: 1  

Vplyv nových technológií v maloobchode na nákupný proces spotrebiteľa

  1. Title Vplyv nových technológií v maloobchode na nákupný proces spotrebiteľa
    Author infoLukáš Šveda, Ľuboš Oláh, Veronika Fogašová
    Author Šveda Lukáš EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Co-authors Oláh Ľuboš EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Fogašová Veronika EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Revue mladých vedcov : zborník vedeckých prác doktorandov a mladých vedeckých pracovníkov. S. 185-189. - Žilina : EDIS - vydavateľstvo Žilinskej univerzity, 2011. ISBN 978-80-554-0400-4
    Výstup z projektu VEGA 1/0333/11 Moderné metódy a prístupy v marketingovom manažmente
    VEGA 1/0652/10 Dynamické aspekty nákupného správania populácie SR v podmienkach ekonomickej nestability
    NoteVEGA 1/0333/11. - VEGA 1/0652/10
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.37 - Maloobchod
    Keywords maloobchod * technológie informačné * technológie komunikačné * marketing * komunikácia marketingová * spotrebitelia * nákup * predaj
    AnnotationMaloobchodná prevádzka ako miesto realizácie nákupného procesu spotrebiteľa. Zavádzanie vybraných technológií v maloobchode. QR kód ako efektívny nástroj marketingovej komunikácie maloobchodu so zákazníkom. Využite QR technológie pre marketing. Technológia Digital signage v maloobchode. Digitálne cenovky ako médium v maloobchode.
    Public work categoryScientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE11 00950-001, kópia plného textu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.