Number of the records: 1  

Marketingová stratégia bioproduktov pre vybraný trhový segment

  1. Title Marketingová stratégia bioproduktov pre vybraný trhový segment : bakalárska práca
    Author infoPeter Gazdačko, školiteľ: Katarína Petrovčíková
    Author Gazdačko Peter
    Another authors Petrovčiková Katarína (Školiteľ (konzultant)) EUBPHFKMR - Katedra marketingu a obchodu PHF
    Corporation Podnikovohospodárska fakulta EU so sídlom v Košiciach . Katedra marketingu a obchodu
    Issue dataKošice, 2011. - 52 s.
    Document kindpráce záverečné bakalárske (Bc.)
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    DatabaseZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Call number859461

    File nameSizeTyp prístupu
    Elektronická verzia práce18.3 MBz IP adresy EU po prihlásení

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.