Number of the records: 1  

Reklama ako komunikačný nástroj malého/stredného podniku

  1. Title Reklama ako komunikačný nástroj malého/stredného podniku : bakalárska práca
    Author infoKatarína Danečková, školiteľ: Miroslava Szarková
    Author Danečková Katarína
    Another authors Szarková Miroslava (Školiteľ (konzultant)) EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM
    Corporation Fakulta podnikového manažmentu EU . Katedra manažmentu
    Issue dataBratislava, 2011. - 51 s.
    Document kindpráce záverečné bakalárske (Bc.)
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    DatabaseZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Call number858846

    File nameSizeTyp prístupu
    Príloha861.1 KBz IP adresy EU po prihlásení
    Elektronická verzia práce2.8 MBz IP adresy EU po prihlásení

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.