Number of the records: 1  

Public relations ako prostriedok marketingovej komunikácie kultúrnych inštitúcii a organizácií

  1. Title Public relations ako prostriedok marketingovej komunikácie kultúrnych inštitúcii a organizácií : bakalárska práca
    Author infoEva Beňová, školiteľ:Dominika Hovančáková
    Author Beňová Eva
    Another authors Hovančáková Dominika (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Corporation Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu
    Issue dataBratislava, 2011. - 44 s.
    Document kindpráce záverečné bakalárske (Bc.)
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    DatabaseZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Call number858591

    File nameSizeTyp prístupu
    Elektronická verzia práce250.3 KBz IP adresy EU po prihlásení

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.