Number of the records: 1  

Analýza postavenia vybranej automobilovej značky na trhu nových áut v SR

  1. Title Analýza postavenia vybranej automobilovej značky na trhu nových áut v SR : diplomová práca
    Author infoJuraj Gomolčák, školiteľ: Andrea Furková
    Author Gomolčák Juraj
    Another authors Furková Andrea (Školiteľ (konzultant)) EUBFHIKOV - Katedra operačného výskumu a ekonometrie FHI
    Corporation Fakulta hospodárskej informatiky EU . Katedra operačného výskumu a ekonometrie
    Issue dataBratislava, 2011. - 83 s.
    Document kindpráce diplomové (Mgr.,Ing.)
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    DatabaseZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Call number852606

    File nameSizeTyp prístupu
    Elektronická verzia práce1.7 MBz IP adresy EU po prihlásení

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.