Number of the records: 1  

Marketingové trendy v postkrízovom období

  1. Title Marketingové trendy v postkrízovom období
    Author infoLenka Šimorová
    Author Šimorová Lenka EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF
    Source document Prognózy vývoje naší civilizace ve 21. století : V. mezinárodní vědecká studentská konference, Kroměříž, 31. března 2011 : sborník. S. 375-378. - Kunovice : Evropský polytechnický institut, 2011. ISBN 978-80-7314-237-6
    Výstup z projektu VEGA 1/0803/10 Fundamentálne príčiny hospodárskej krízy, jej dosahy na ekonomiku Slovenska ako členskej krajiny EÚ, so zameraním na alternatívne riešenia vo sfére medzinárodných marketingových stratégií podnikateľských subjektov
    NoteVEGA 1/ 0803/10
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * vývoj * komunikácia marketingová * zákazníci * firmy * značky výrobkov * ekológia * ceny * zľavy obchodné * rozvoj trvalo udržateľný
    AnnotationZdvorilostné prejavy zo strany firiem na prilákanie, zapojenie potenciálnych a existujúcich zákazníkov poskytovaním vernostných kariet, rôznych zliav a darčekov. Sledovanie meniacich sa trendov spotrebiteľov miest. Pandemónium ceny. Vyrobené pre Čínu. Žiť zdravo a pohodlne – wellness a healthy– welthy. Veľkorysosť bohatých značiek. Spontánnosť. Ekonadradenosť - dôraz na trvalo udržateľný rozvoj. Multivlastníctvo produktov.
    Public work categoryReports at international scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    References (2) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE11 01156-009, originál dokumentu

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF323.2 KBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.