Number of the records: 1  

Vybrané aspekty členenia prieskumu trhu

  1. Title Vybrané aspekty členenia prieskumu trhu
    Parallel titleSelected aspects classification of market survey
    Author infoDana Hrušovská
    Author Hrušovská Dana EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Source document Ekonomika, financie a manažment podniku - rok 2011 : recenzovaný zborník vedeckých príspevkov z medzinárodnej vedeckej konferencie Fakulty podnikového manažmentu EU v Bratislave : 29. 9. 2011 FPM EU v Bratislave. S. [1-6]. - [Bratislava] : [Fakulta podnikového manažmentu EU v Bratislave], [2011]. ISBN 978-80-225-3253-2
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.13 - Trh všeobecne. Analýza trhu
    Keywords prieskum trhu * dotazníky * zákazníci * produkty * trh * marketing * komunikácia marketingová
    AnnotationPojem prieskum trhu. Základné kritérium klasifikácie prieskumov. Klasifikácia prieskumov podľa spôsobu získavania informácií. Kvantitatívny a kvalitatívny prieskum. Zameranie prieskumu. Podoblasti prieskumu.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE11 01292-047, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.