Number of the records: 1  

STN ISO 10002 : 2005

  1. Title STN ISO 10002 : 2005 : manažérstvo kvality. Spokojnosť zákazníka. Návod na vybavovanie sťažností v organizáciách.
    Author infospracovateľ: Ľudmila Bílá
    Author Bílá Ľudmila
    Issue dataBratislava : Slovenský ústav technickej normalizácie , 2005. - 32 s.
    NoteTáto norma obsahuje slovenskú verziu ISO 10002: 2004
    Document kindnormy
    LanguageSlovak, English
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 006 - Normalizácia. Normy
    Keywords riadenie kvality * spokojnosť zákazníkov * sťažnosti * vyjednávanie * organizácie
    DatabaseBOOKS
    Copy count1, currently available 0, at library only 1
    Call number852792

    Call numberLocationSublocationInfo
    852792OBFKnižnica Obchodnej fakultyIn-Library Use Only

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.