Number of the records: 1  

[Marketing]

  1. Title [Marketing]
    Author infoEva Hanuláková
    Author Hanuláková Eva EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 4, č. 14 (2011), s. 310-312. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2011. ISSN 1337-7493
    Review document Marketing / Jaroslav Kita a kolektív. - Bratislava : Iura Edition, 2010
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * recenzie * pojmy * podnik * stratégia marketingová
    AnnotationRecenzia na učebnicu, ktorá v piatich častiach a trinástich kapitolách hovorí o kľúčových aspektoch marketingu. Obsahuje základné pojmy, ktoré zásadným spôsobom čitateľovi vysvetľuje a opisuje vo vzájomných súvislosiach s marketingovými nástrojmi, procedúrami a procesmi.
    Public work categoryNotice in scientific magazines and year-books
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    References (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE11 01199-013, originál dokumentu
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2011: 13-16

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.