Number of the records: 1
[Marketing terytorialny]
Title [Marketing terytorialny] Author info Jaroslav Kita Author Kita Jaroslav EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 4, č. 14 (2011), s. 313-316. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2011. ISSN 1337-7493 Review document Marketing terytorialny / Sromnik, A.. - Varšava : Oficyna a Wolters Kluwer business, 2010 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords recenzie * stratégia marketingová * marketing územia * mestá * regióny * Poľsko Annotation Recenzia na knihu Marketing územia, ktorá je logicky rozčlenená do trinástich kapitol. Okrem prehľadu teoretických prístupov obsahuje aj analýzy aktuálneho vývoja v súčasných podmienkach v Poľsku. Public work category Notice in scientific magazines and year-books Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E11 01199-011, A - originál dokumentu References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2011: 13-16
article
Number of the records: 1