Number of the records: 1  

[Marketingové prostredie jednotného európskeho trhu]

  1. Title [Marketingové prostredie jednotného európskeho trhu]
    Author infoAndrej Miklošík
    Author Miklošík Andrej EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 4, č. 14 (2011), s. 321-323. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2011. ISSN 1337-7493
    Review document Marketingové prostredie jednotného európskeho trhu / Viera Čihovská a kolektív. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords podnik * recenzie * Slovensko * stratégia marketingová * trh euromenový * prostredie podnikateľské * Európska únia
    AnnotationRecenzia na monografiu, ktorá vznikla na pôde Katedry marketingu Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave ako výstup riešeného projektu VEGA č. 1/0251/08 Skúmanie faktorov a determinantov európskeho podnikateľského prostredia a marketingové stratégie pre slovenské podniky na jednotnom trhu EÚ s podporou špecifického marketingového inštrumentárria.
    Public work categoryNotice in scientific magazines and year-books
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    References (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE11 01199-015, originál dokumentu
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2011: 13-16

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.