Number of the records: 1  

Využitie informačno-komunikačných technológií v marketingovej komunikácii a ich vplyv na zvyšovanie konkurencieschopnosti podniku

  1. Title Využitie informačno-komunikačných technológií v marketingovej komunikácii a ich vplyv na zvyšovanie konkurencieschopnosti podniku
    Author infoMargaréta Nadányiová, Lenka Ližbetinová
    Author Nadányiová Margaréta
    Co-authors Ližbetinová Lenka
    Source document Globalizácia a jej sociálno-ekonomické dôsledky '11 : zborník [príspevkov] z medzinárodnej vedeckej konferencie : vydaný ako mimoriadne číslo elektronického časopisu Podniková ekonomika a manažment : pod záštitou Ministerstva financií SR : Rajecké Teplice 4. - 5. október 2011. S. [1-4]. - [Žilina] : [Katedra ekonomiky Fakulty prevádzky a ekonomiky dopravy a spojov Žilinskej univerzity], [2011]. ISSN 1336-5878
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * siete mobilné * technológie informačné * technológie komunikačné * komunikácia marketingová * technológie obrazové * internet * telefón mobilný
    AnnotationMožnosti využitia internetu a moderných informačných a komunikačných prostriedkov pre účely marketingovej komunikácie. Mobilné komunikačné prostriedky a expanzia marketingovej komunikácie mobilných zariadení (mobilné telefóny, PDA, iPhone, iPod a pod.). Mobilný marketing a využívanie mobilných sietí pre marketing.
    DatabaseARTICLES

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.