Number of the records: 1  

"Challenges of Europe"ako faktory ovplyvňujúce nákupné správanie občanov SR

  1. Title "Challenges of Europe"ako faktory ovplyvňujúce nákupné správanie občanov SR
    Author infoHelena Nízka
    Author Nízka Helena
    Source document Globalizácia a jej sociálno-ekonomické dôsledky '11 : zborník [príspevkov] z medzinárodnej vedeckej konferencie : vydaný ako mimoriadne číslo elektronického časopisu Podniková ekonomika a manažment : pod záštitou Ministerstva financií SR : Rajecké Teplice 4. - 5. október 2011. S. [1-5]. - [Žilina] : [Katedra ekonomiky Fakulty prevádzky a ekonomiky dopravy a spojov Žilinskej univerzity], [2011]. ISSN 1336-5878
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.13 - Trh všeobecne. Analýza trhu
    Keywords manažment produktový * manažment sortimentný * obeh tovaru * kvalita tovaru * kvalita výrobkov * sila kúpna obyvateľstva * ceny * inflácia * prieskum potrieb * správanie spotrebiteľa
    AnnotationPrieskum spoločnosti GfK4, ktorý realizovalo združenie GfK Verein v roku 2011 v jedenástich európskych krajinách. Ukazovatele pre plánovanie marketingových aktivít a prehľad kúpyschopnosti obyvateľstva známy pod názvom GfK Kúpna sila Slovenska za príslušný rok. Nezamestnanosť, vývoj cien a kúpnej sily.
    DatabaseARTICLES

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.