Number of the records: 1  

Retail manažment bioproduktov

  1. Title Retail manažment bioproduktov
    Author infoVanda Lieskovská
    Author Lieskovská Vanda EUBPHFKMR - Katedra marketingu a obchodu PHF
    Source document SEMAFOR 2011 : zborník príspevkov : medzinárodná vedecká konferencia : Košice, 6.-7. október 2011. S. 1-13. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3264-8
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.37 - Maloobchod
    Keywords maloobchod * retailing * marketing manažment * manažment strategický * bioprodukty * potraviny * ekológia * podnikanie zodpovedné * zodpovednosť spoločenská
    AnnotationPojem retail manažment ako komplex implementovania marketingovo-manažérskych teórií do praxe maloobchodných podnikov so zohľadnením princípov strategického marketingového manažmentu. Bioprodukty ako súčasť ekologického poľnohospodárstva. Bioprodukty a biopotraviny, označovanie bioproduktov. Logo pre bioprodukty EÚ. Slovenský trh s biopotravinami. Alternatívy predaja bioproduktov. TOP 10 potravinárskeho obchodu SR v kontexte s bioproduktmi. Ponuka bioproduktov v obchodných reťazcoch.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE11 01261-054, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.