Number of the records: 1  

Neuromarketing – a new approach in examining consumer preferences

  1. Title Neuromarketing – a new approach in examining consumer preferences
    Author infoVeronika Fogašová, Ľuboš Oláh
    Author Fogašová Veronika EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Co-authors Oláh Ľuboš EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document EDAMBA 2011 : proceedings of international scientific conference for doctoral students and young researchers : 29th-30th September, 2011 Bratislava. S. 154-160. - Bratislava : Publishing House EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3265-5
    Výstup z projektu VEGA 1/0333/11 Moderné metódy a prístupy v marketingovom manažmente
    VEGA 1/0652/10 Dynamické aspekty nákupného správania populácie SR v podmienkach ekonomickej nestability
    NoteVEGA 1/0333/11. - VEGA 1/0652/10
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageEnglish
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords neuromarketing * spotrebitelia * správanie spotrebiteľa * etika
    AnnotationNeuromarketing - revolúcia v štúdiu správania spotrebiteľa? Nástroje/metódy štúdia informácií, ktoré využíva neuromarketing. Pôvod a charakteristika neuromarketingu. Predmet a metodológia štúdia neuromarketingu.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE11 01191-024, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.