Number of the records: 1  

Trendy v marketingu a marketingovej komunikácii v mieste predaja

  1. Title Trendy v marketingu a marketingovej komunikácii v mieste predaja
    Author infoVeronika Fogašová
    Author Fogašová Veronika EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Trendy nákupného a spotrebiteľského správania zákazníkov v podmienkach ekonomickej nestability : zborník vedeckých statí z riešenia výskumného projektu VEGA 1/0652/10. S. 48-68. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3247-1
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords predaj * predaj priamy * komunikácia marketingová * správanie spotrebiteľa * zákazníci
    AnnotationAktuálne prístupy k marketingu realizovaného v mieste predaja so zameraním najmä na marketingovú komunikáciu so zákazníkom v reakcii na celospoločenské zmeny a tým aj zmeny v správaní zákazníkov. Shopper marketing ako nový prístup k marketingovej stratégií v maloobchode. Vybrané formy marketingovej komunikácie v mieste predaja. M-marketing (mobilný marketing) ako nástroj marketingovej komunikácie v mieste predaja. Bluetooth marketing, mobile couponing, mobile tagging, platba mobilom.
    Public work categoryScientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    References (2) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE11 01284-005, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.